INTREBARI FRECVENTE

Pot comanda un produs și prin telefon?

Da, tot e trebuie să faci este să apelezi 07xx xxx xxx și un consultant vă va trece pas cu pas prin toate etapele realizării unei comenzi.

Sunt distribuitor si vreau sa plasez o comanda, cum procedez?

Mai intai trebuie sa va logati in contul dvs cu datele pe care le-ati primit din partea reprezentatului CORIOLAN IMPEX SRL, dupa care veti putea accesa magazinul online cu preturi personalizate si plasa comanda dorita.e făcute pentru produsele din magazinul online www.beautydays.ro sunt livrate doar în România.

Pot anula o comandă?

Poți anula comanda sunând la numarul 07xx xxx xxx sau completând formularul de anulare a comenzii. Cu fiecare comandă vei primi un e-mail de confirmare ce conține un link personalizat spre formularul de anulare a comenzii.

Pentru a evita procesarea și expedierea, te rugăm sa anulezi comanda în maximum 24 de ore de la plasarea acesteia.

Pot comanda și din afara tării?

Comenzile făcute pentru produsele din magazinul online www.beautydays.ro sunt livrate doar în România.

Pot să returnez produsele comandate?

Conform „Termeni și condiții” produsele comandate pot fi returnate, în aceeași stare în care au fost primite (cu toate etichetele intacte și documentația aferentă), în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primire, fără obligația invocării vreunui motiv și fără impunerea unui anumit serviciu de curierat. Pentru aceasta, va trebui să ne comunici intenția de returnare completând formularul de retur de pe website sau sunând la următorul număr de telefon 07xx xxx xxx.

În cât timp pot returna produsul/produsele comandate?

Produsele pot fi returnate în termen de maxim 14  zile calendaristice de la primirea acestora, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.

Pot schimba produsul comandate cu altele?

Din păcate, nu putem schimba produsele. Daca ești interesat/ă de alte produse poți intra pe site și, în funcție de disponibilitatea produsului dorit, poți să îți plasezi o nouă comandă.

La ce adresa expediez coletul returnat?

Te rugăm să expediezi coletul pe adresa noastră:

Bacău, Str. Vadu Bistriței nr. 14

Produsele se returnează exclusiv prin firma de curierat rapid sau Poșta Romană.

Cât de repede primesc banii înapoi pe produsul/produsele returnat/e?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face imediat după ce putem confirma starea intactă a produselor returnate. Ne rezervam dreptul de a nu accepta produsele deteriorate și/sau uzate, sau care au ambalajele deteriorate.

Cât mă va costa returnarea produsului/produselor?

Pentru toate retururile solicitate prin apelarea la 07xx xxx xxx, returul este gratuit.

Plățile cu cardul de credit se realizează în siguranță ?

Procesarea datelor de card bancar se face în mod exclusiv pe serverele RomCard S.A. prin intermediul procesatorilor de carduri: PayU, MobilPay si Plati Online. Introducerea acestor date se face utilizând o conexiune criptata SSL pe 128 biti, în deplină siguranță pentru tine.

Pot să plătesc în rate?

Din păcate, momentan nu avem disponibilă această opțiune.

Ce înseamnă 3D secure?

3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzătorilor pentru realizarea de tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online.

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).

Cum se face livrarea?

Livrarea se face prin curierat rapid sau prin Poșta Română.

Cât costă livrarea?

Prețul depinde de zona în care se va face livrarea, de mărimea și greutatea pachetului, dar și de modalitatea de livrare aleasă. Pentru mai multe detalii vă rugăm să sunați la 07xx xxx xxx.

În cât timp vor ajunge produsele comandate?

Durata de livrare poate varia de la 3 până la 7 zile lucrătoare. Livrarea se face prin curierat rapid sau prin Poșta Română, iar în momentul în care comanda este expediată vei primi o notificare automată pe adresa ta de e-mail.